SNFM.ro


Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013



Centrul de Excelență în
Promovarea Femeii
pe poziții calificate și înalt calificate
în Sectorul Comercial

SNFM

Ofertă pachet avansat de formare: FORMATOR 3.0 - Modul avansat pentru experți! Perioada de desfășurare 19 decembrie 2016 - 15 februarie 2017

   

Te sprijinim să-ți folosești la maximum potențialul!

FORMATOR 3.0 este un program personalizat de formare profesională dedicat experților din domeniul educației, formării și învățării informale și non-formale. Întregul program va fi conceput în jurul nevoilor tale de dezvoltare profesională și personală și va contribui la dezvoltarea acelor competențe necesare și utile pentru tine în exercitarea rolului de formator.

5 MOTIVE ca să urmezi un modul avansat de formare pentru ocupația FORMATOR

  1. După ce ai obținut certificatul de formator și ai început planificarea și susținerea primelor tale programe de formare, ai început să ai TOT MAI MULTE ÎNTREBĂRI în ceea ce te privește.
  2. Sunt foarte mulți formatori pe piață, multe programe de formare care caută oameni bine pregătiți și poate prea puține instrumente pentru a te remarca între un formator bun și UN FORMATOR EXCEPȚIONAL.
  3. Profesia de formator este dinamică și presupune să fii disponibil și deschis spre noi experiențe de învățare pentru a putea SĂ-I INSPIRI ȘI PE CURSANȚII TĂI să oglindească această trăsătură.
  4. În grupurile de formare lucrezi cu oameni cu stiluri diferite de învățare, cu nevoi diferite și dorești de fiecare dată SĂ ACȚIONEZI ÎN FOLOSUL GRUPULUI și să nu reacționezi în defavoarea acestuia și/sau a învățării.
  5. Cunoști beneficiile învățării pe tot parcursul vieții iar experiența ți-a demonstrat că ȘI CELE MAI APRECIATE CALITĂȚI POT FI ÎMBUNĂTĂȚITE în contextul potrivit și în interacțiunea cu ceilalți.

FORMATOR 3.0 NU este un program de formare standard. Pachetul propus are la bază un întreg proces ce permite o intervenție personalizată. Programul personalizat include 4 etape:

  1. Testarea competențelor profesionale
  2. Sesiuni de formare profesională
  3. Sesiuni de coaching
  4. Validarea competențelor dobândite

Etapa I: Testarea competențelor profesionale

Această etapă presupune completarea unei baterii computerizate de teste de evaluare psiho-profesională prin intermediul căreia vei putea identifica măsura în care profilul tău corespunde cu profilul ocupației de Formator. Vei descoperi noi informații despre tine și cel mai important, care sunt pașii de urmat în vederea dezvoltării tale. Vom aplica un model inedit de evaluare și validare a competențelor dobândite în contexte informale și non-formale de învățare, fundamentat științific și testat în rândul a peste 1000 de persoane din Europa.

La finalul acestei etape vei obține:

  • un Raport personalizat de testare psiho-profesională
  • un Proiect de învățare adaptat contextului învățării profesionale a adulților 

Etapa II: Sesiuni de formare profesională

Această etapă va consta în planificarea și furnizarea unui modul avansat de training - Formator 3.0, în care vei avea ocazia să dobândești noi competențe profesionale. De asemenea, vei susține o sesiune de formare alături de unul dintre experții noștri (planificare, livrare, evaluare).

La finalul acestei etape vei obține:

  • competențe personale și profesionale noi și aprofundate care te vor ajuta în activitatea de formare
  • o bază de resurse materiale utile pentru planificarea, livrarea și evaluarea programelor de formare profesională pe care dorești să le susții

Etapa III: Sesiuni de coaching

În această etapă vei putea accesa servicii individuale de dezvoltare constând în 4 sesiuni de coaching pe tematica aleasă de tine.Vei beneficia de un set de prescripții adaptate situațiilor din formare care generează blocaje și pe care le vei putea utiliza în lucrul cu grupurile de adulți.

La finalul acestei etape vei obține:

  • soluții concrete la situațiile dificile cu care te-ai confruntat în training până în prezent
  • o mai bună înțelegere a propriilor reacții și comportamente în cadrul grupurilor de formare

Etapa IV: Validarea competențelor dobândite

În această etapă vei participa la o sesiune de evaluare a competențelor profesionale dobândite ca urmare a finalizării cu succes a programului personalizat.

La finalul acestei etape vei obține:

  • un certificat de recunoaștere a competențelor dobândite prin evidențierea progresului înregistrat, în funcție de trei dimenssiuni specifice evaluate: cunoștințe, abilități, atitudini.

Etapele I, III, IV se desfășoară individual. Etapa I va fi programată imediat după înscrierea la program. Etapa II se va desfășura începând cu 20 ianuarie 2017. 

Costul programului personalizat de formare profesională

Costul final este de 2400 lei și poate fi achitat astfel:

  • Tranșa 1: taxa de înscriere (25% din costul final)
  • Tranșa 2: taxa de participare (65% din costul final)
  • Tranșa 3: taxa de recunoaștere și validare competențe (10% din costul final)

*Tranșa 1 se plătește către SC DKM Training SRL, în contul deschis la banca ING Bank Timișoara: RO 80 INGB 0000 9999 0084 3371 cu mențiunea ”taxa Formator 3.0”. Restul sumei se plătește până la începerea etapei II.

Profită de oferta early-bird care aduce tarife reduse de participare!

30% discount dacă te înscrii (virezi tranșa 1) în perioada 12-16 decembrie 2016: astfel plătești pentru tot programul 1680 lei în loc de 2400lei.

15% discount dacă te înscrii (virezi tranșa 1) în perioada 17 decembrie 2016 - 10 ianuarie 2017: astfel plătești pentru tot programul 2040 lei în loc de 2400 lei.

BONUS! Persoanele care accesează oferta early-bird vor beneficia de o sesiune specială de 2 ore privind accesarea oportunităților de formare profesională la nivel European prin participarea de schimburi de experiență în țări din comunitatea europeană.

Locație desfășurare curs: Școala Națională a Femeilor Manager, Timișoara, România.

Despre formator

  • Vasile MOLDOVAN
  • Trainer de competențe profesionale 
  • Director executiv APFR Timișoara
  • Manager general Școala Națională a Femeilor Manager
  • Owner SC DKM Training SRL

Cu o experiență de peste 15 ani în formarea de competențe profesionale, a dezvoltat și a livrat programul de succes pentru ocupația Formator marca APFR Timișoara/SC DKM Training SRL, prin intermediul căruia a antrenat, a dezvoltat și a valorificat calitățile de trainer pentru peste 500 de persoane din întreaga țară din diverse sectoare de activitate. Vasile Moldovan este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați traineri din România în formarea formatorilor, comunicare, dezvoltare personală, managementul resurselor umane, management organizațional sau leadership. A susținut cursuri pentru mii de jurnaliști, antreprenori și manageri din întreaga țară. Este co-autor al standardului ocupațional pentru ocupația de Manager, cu care au fost certificate până în prezent mai mult de 1500 de femei din toată țară în cadrul Școlii Naționale a Femeilor Manager, dintre care, peste 900 au avansat în carieră pe poziții de conducere.

Pentru mai multe informații ne puteți contacta la: Școala Națională a Femeilor Manager, str. 1 Decembrie, nr. 69, Timișoara, România. Telefon (fix) 0356 108 800, E-mail: laviniamoldovan89@gmail.com 

Website-uri: www.snfm.ro, www.apfr.ro, www.dkmtraining.ro