SNFM.ro


Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013



Centrul de Excelență în
Promovarea Femeii
pe poziții calificate și înalt calificate
în Sectorul Comercial

SNFM

Noutatile Formatorilor



Clienții - prioritatea unei afaceri reușite!

Postat de Adriana Iovu, formator03 September 2014

Dacă nu ar fi clienți nici vânzările nu ar exista. Peter F. Drucker, un celebru consultant în management, autor al căror scrieri stau la bazele filozofice si practice ale afacerii moderne,  spunea că: "În centrul strategiei oricărei firme se află clientul."

Putem să ne imaginam ce ar fi un magazin fara clientii lui. As zice, doar o simpla locatie de prezentare a marfurilor asemenea unui tren fara calatori sau loc de joaca fara copii. Locul care nu atrage clienti este acela fara perspectiva sau fara viitor. In scurt timp se aduna urmele de praf si mai apoi, ne ramane in minte doar placuta de la intrare pe care scrie INCHIS. Pentru ca un magazin sa atraga clienti trebuie sa comunice un mesaj, sa atraga, sa invite clientul sa intre.

 

Adesea, managerii sunt atat de preocupati de vanzari si profit incat uita sa se gandeasca la ce ar fi de facut pentru a-l determina pe client sa intre in magazin. Apoi, trebuie sa intelegem comportamentul clientului si cum il putem ajuta sa caute si sa gaseasca usor informatiile si produsele de care are nevoie. Va propun urmatorul acronim: OPISul managerului de magazine.

O de la organizarea magazinului,

P de la pozitionarea produselor,

I de la intampinarea si servirea clientilor

S de la strategii de identificare a gradului de satisfactie a clientilor.

Am dezvoltat in ultimul an doua programe complexe de formare, cu aplicabilitate la nivelul magazinelor competitive. Voi sustine pentru dumneavoastra modulele :„Managementul relațiilor cu clienții” si “Managementul documentelor financiar contabile si de gestiune”.

<< Înapoi