SNFM.ro


Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013



Centrul de Excelență în
Promovarea Femeii
pe poziții calificate și înalt calificate
în Sectorul Comercial

SNFM

Noutatile Formatorilor



Vânzare cu orice preț sau vânzare performantă?

Postat de Radu Moldovan formator03 September 2014

Cand lucram la dezvoltarea modulului de Management al vânzărilor performante, o persoana careia i-am trezit interesul si curiozitatea m-a întrebat: De ce vânzari performante? Numai prin simplul fapt că realizăm o vânzare, nu înseamnă că deja am realizat o performanță?

Mi-a venit în minte atunci ceea ce spunea Nietzsche legat de faptul că “Fiecare dintre noi consideră că cel mai important lucru la un pom este fructul, când de fapt, acesta este sămânța.”Dacă fructul reprezintă rodul de care ne bucurăm, sămânța este cea care garantează perenitatea rodului, faptul că acest rod este stabil și durabil.În vânzările performante cel mai important lucru, în esență, nu este vânzarea, vânzarea cu orice preț, ci efectele, dacă vreți, consecințele vânzării.Când realizam o vânzare care generează orice fel de nemulțumire sau frustrare clientului nostru, vânzarea respectivă se încheie acolo, se oprește. Dacă vânzarea noastră generează satisfacție, ea devine o sursa necuantificabilă de vânzări viitoare.

Vă propun să priviți vânzarea, nu doar din perspectiva vânzătorului, ci și cu ”ochii” clientului.Acesta este cel mai important aspect al performanței în vânzări, acesta dar și altele vor fi prezentate în modulul de management al vânzărilor performante la care vă aștept cu interes.

<< Înapoi